Regulamin
- Klient pozostawiający zwierzę w hotelu OBOWIĄZKOWO zobowiązany jest do przedłożenia książeczki zdrowia zwierzęcia z aktualnymi szczepieniami, (przeciwko wściekliznie, chorobom zakaznym), odrobaczeniem (nie starszym jak 3 miesiące! ,piesek musi być minimum 2 tygodnie przed przyjazdem do Hotelu odrobaczony) oraz inne dokumenty określające stan zdrowia zwierzęcia. Książeczka zdrowia zwierzęcia na czas pobytu w Hotelu pozostaje w posiadaniu Hotelu.
- Zwierzęta przyjmowane do Hotelu powinny posiadać własne akcesoria i karmę. Akcesoria: obroża, posłanie (kocyk, legowisko, chatkę,), maty(podkłady) jeśli na codzień z nich korzysta. Nie trzeba przywozić własnych misek,chyba że piesek z innych nie chce jeść.
- Przedmioty przywiezione wraz ze zwierzęciem (głównie zabawki), mogą ulec zniszczeniu z czego Klient nie będzie wnosić roszczeń i pretensji.
- Ze względu na bezpieczeństwo i komfort innych zwierząt Hotel nie przyjmuje zwierząt: A) bez aktualnych szczepień przeciwko wściekliźnie i innym chorobom zakaźnym B) chorych na choroby zakaźne C) samic w cieczce. Suczka musi być minimum 2 tygodanie po rui, ze względu na bezpieczeństwo pozostałych gości. Jeżeli cieczka zostanie zatajona przez właściciela ( co można potwierdzić wizytą u weterynarza) opłata za dobę wzrasta o 100%
- Hotel Spod Szarloty może odmówić przyjęcia zwierzęcia z powodu braku miejsca, a także bez podania przyczyny.
- Jeśli stan zdrowia zwierzęcia lub informacje o problemach behawioralnych zostaną zatajone przez Powierzającego , Hotel może nakazać odbiór zwierzęcia maksymalnie do 12h od momentu poinformowania o tym Powierzającego lub zmienić cenę za dobę informując o tym Powierzającego.
- Właściciel zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego jego zwierzęcia, jeśli zaistnieje potrzeba jego stosowania.
- Właściciel psa ma świadomość, że zwierzę pozostawione w Hotelu może zachorować, może uciec, może umrzeć na skutek nieszczęśliwego wypadku, pogorszenia się stanu zdrowia, wieku i przeżywanego stresu, i w związku z tym właściciel psa nie będzie wnosić roszczeń w stosunku do Hotelu co do wymienionych sytuacji.
- Jeżeli podczas pobytu psa w Hotelu dojdzie do jakiegokolwiek zdarzenia, które wymaga interwencji weterynarza, Hotel dołoży wszelkich starań, aby z psem w jak najszybszym terminie dotrzeć na kontrolę weterynaryjną oraz zastosować zalecone leki, które podczas odbioru psa zostaną przekazane opiekunowi. Ponadto jako, że psy bawią się, biegają, szaleją i mogą być narażone na częstsze kontuzje w Hotelu aniżeli w normalnym środowisku funkcjonowania, Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia, które odbyły się podczas pobytu. Ponadto jako, że psy bawią się, biegają, szaleją i mogą być narażone na częstsze kontuzje w Hotelu aniżeli w normalnym środowisku funkcjonowania, Hotel nie ponosi odpowiedzialności finansowej za zdarzenia, które odbyły się podczas pobytu zwierzęcia i nie wynikały one z zaniedbań Hotelu.
- Właściciel powinien być świadomy faktu, iż po upłynięciu terminu odbioru zwierzęcia i braku informacji o jego przedłużeniu oraz braku możliwości skontaktowania się z właścicielem przez 3 kolejne dni, równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela. Prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1),przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust. 3)i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.
- Za przedłużenie pobytu zwierzęcia w Hotelu Spod Szarloty pobierana jest standardowa opłata, określona w cenniku.
- Doba hotelowa w Hotelu rozpoczyna się w momencie przyjazdu i kończy o tej samej godzinie następnego dnia pobytu. Po tym czasie rozpoczyna się kolejna doba.
- Właściciel może odebrać swoje zwierzę przed upływem ustalonego terminu pobytu po uprzednim poinformowaniu Hotelu.
- W przypadku skrócenia terminu pobytu, wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
- Zwierzę pozostawione w naszym Hotelu otrzymuje posiłki w zależności od indywidualnych potrzeb, ustalanych z właścicielem oraz ma zapewniony stały dostęp do wody.
- Zapewniamy spacery oraz wybieg na ogrodzonym i monitorowanym terenie hotelu.
- Właściciel zgadza się na bezpłatne umieszczenie zdjęć lub filmów z udziałem jego zwierzęcia w materiałach ilustrujących działania Hotelu, na jego stronie www oraz portalach społecznościowych.
- Zdjęcia i filmy z pobytu psów w naszym Hotelu zamieszczane są na facebooku ( wysyłanie indywidualne na nr tel tylko i wyłącznie w godz wieczornych )